Til tross for usikkerheten om Lundstrams fremtid, er Wilder fornøyd med sin holdning og oppfordret støttespillere til å

Chat about cryptocurrency (Bitcoin Ethereum Tether XRP Litecoin Bitcoin Cash Chainlink Binance Coin Cardano Polkadot Stellar USD Coin Bitcoin SV Monero Wrapped Bitcoin EOS NEM TRON Tezos Crypto.com Coin UNUS SED LEO Neo THETA Dai Filecoin)
Post Reply
CooperDa
Congo

Til tross for usikkerheten om Lundstrams fremtid, er Wilder fornøyd med sin holdning og oppfordret støttespillere til å

Til tross for usikkerheten om Lundstrams fremtid, er Wilder fornøyd med sin holdning og oppfordret støttespillere til å komme bak seg. Lundstram scoret i fredagens vennskap mot Preston og Wilder sa: 'Jeg har gjort det klart om John og hans situasjon. Jeg vil elske ham å signere en ny kontrakt, og du Belgia Landslagsdrakt vet aldri, kanskje han. Jetro Willems har takket Newcastle United-supporterne etter at låneavtalen hans i klubben offisielt ble avsluttet. 26-åringen hadde vært utenfor siden januar, men imponerte i løpet av sin tid i St. James 'Park. . Nå kommer han tilbake til Eintracht Frankfurt og skrev på Twitter: 'Jeg vil takke alle i Newcastle United. Tottenham-stjernen Harry Winks innrømmer at det å miste Heung-min Son er et hammerslag for Billige Chelsea Drakt klubbens sesong. Nå kan deres nest mest produktive spiller være ute av sesongen med en brukket arm. Og det er en faktor Winks ikke kan ignorere. Wolves ess Adama Traore mener at han er frosset ut av start XI på grunn av kontraktssamtaler. . Spanias internasjonale var i samtaler med Wolves i forrige måned om å signere en ny avtale, men tror ikke kontrakten som tilbys gjenspeiler hans verdi for klubben. The Athletic rapporterer at den 24 år gamle spissen er under inntrykk av at han blir utelatt fra Wolves 'som starter XI fordi han har unnlatt å godta nye vilkår. En kilde hevdet: 'Adama mener det kan være en del av en strategi å få ham til å signere en ny kontrakt, men det vil han ikke. Traore har vært med i alle åtte av Wolves Billige Frankrike Drakt 'åpningskamper denne sesongen, men spanjolen har bare startet tre av disse kampene..

Christine camisetas futbol AprilWall
KassieEul fotballdrakter barn KermitYue
WaldoSoll pays bas maillot BQQMillag
Post Reply